Garantie & Klachten

Zoals we op onze pagina "Perfecte Match" ook al aangeven vinden wij het ontzettend belangrijk dat onze artikelen een perfecte match zijn met de ontvanger/drager en dat ze moeten voldoen aan jouw wensen.

Zoals je weet maken we er ook echt geen geheim van dat we enorm trots zijn op de kwaliteit van al onze producten. Kwaliteit en Duurzaamheid is Key! 
Ieder product wordt door ons met de hand gemaakt van de meest duurzame producten met een serieus oog voor detail.   

Omdat we zoveel liefde en positieve energie in onze producten stoppen pakken wij deze niet alleen feestelijk maar ook zeer zorgvuldig in om te voorkomen dat ze tijdens de verzending beschadigd raken.
Maar helaas komt het toch wel eens voor dat er iets beschadigd of kapot gaat tijdens de verzending of dat er iets anders gebeurd waardoor je aanspraak kunt maken op garantie.

Aangezien het onze intentie is om bij te dragen vanuit positiviteit willen wij je vragen om ons hier direct over te informeren zodat we er samen voor kunnen zorgen dat jij alsnog helemaal happy wordt van ons pakketje. 💛

Hier vind je onze contactgegevens

Zo.... en nu het echt Juridische stukje waarvan we hopen dat we het nooit nodig hebben maar wel moeten vermelden: 

Garantie
Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.


Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@jsol.nl.  Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.