Garantie & Klachten

Ik vind kwaliteit en duurzaamheid enorm belangrijk en werk daarom alleen met de allerbeste materialen. 
Daarnaast maak ieder artikel persoonlijk met de hand en ik vind het heel erg belangrijk dat alles klopt tot in de kleinste details.   
Omdat ik zoveel tijd, liefde en positieve energie in mijn producten stop pak ik ze niet alleen heel vrolijk, maar ook heel zorgvuldig in om te voorkomen dat er iets  beschadigd raakt tijdens de verzending.

Helaas kan ik echter toch niet volledig voorkomen dat er eens iets fout gaat tijdens de verzending waarvoor je aanspraak kunt/moet maken op garantie.
Graag bespreek ik dan direct met je hoe ik ervoor kan zorgen dat jij alsnog helemaal blij wordt van jouw pakketje. 💛
Mijn contactgegevens vind je hier.  

Zo.... en nu het echt Juridische stukje waarvan ik hoop dat we het nooit nodig hebben maar wel moet vermelden: 

Garantie
Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek dit bij mij te melden. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zal ik kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. 


Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland.  Ik raad je aan om klachten eerst bij mij kenbaar te maken door te mailen naar info@jsol.nl. Leidt dit echter niet  tot een gewenste oplossing, dan is het ook mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.