Veelgestelde vragen Groei & Bloei boxen

De Groei & Bloei box is een maandelijkse box met duurzame handgemaakte producten die in het teken staan van Samen Groeien & Bloeien. 
Een liefdevolle box met een vrijblijvend karakter gevuld met tools die je ondersteunen in jouw groeiproces.  

De Groei & Bloei box is géén abonnement met een vaste looptijd of opzegtermijn. De Groei & Bloei box is een maandelijkse box en jij beslist iedere maand of deze op jouw deurmat valt! 

• In de laatste week van de maand ontvangen de 'vaste' Groei & Bloeiers een mail met een betaallink voor de box van de maand daarna.
Deze betaallink ontvang je in de vorm van een conceptorder met een betaallink. 
Betaal jij box dan wordt de conceptorder omgezet naar een betaalde order en word je automatisch op de verzendlijst geplaatst voor de eerstvolgende box

• Wat is het uiterste bestelmoment voor de box? 
De box is maandelijks t/m de 8e van de betreffende maand te bestellen. 
Bestel je na de 8e dan start jouw "abonnement" een maand later.     

 • Hoe worden de boxen verzonden en wat zijn de verzendkosten? 
Over het algemeen worden de producten altijd verzonden in een brievenbusdoosje met track&trace. Voor deze verzending reken ik € 4,- 
Incidenteel zijn de producten wat groter en zal ik er pakketpost van moeten maken. Op de momenten dat ik hiervoor kies doe ik dit bewust en neem ik deze extra kosten voor mijn rekening. 

• Wanneer ontvang ik de box?
De boxen worden maandelijks rond de 15e verzonden. Het exacte ontvangstmoment hangt af van de dag waarop de 15e valt en de snelheid van PostNL. 

• Hoe word ik lid van de Groei&Bloei community?
Zodra jij een box besteld ben je een Groei&Bloeier en kun je toegang tot het instagram account @groeienbloeibox aanvragen. In deze groep plaats ik berichten en kunnen we contact onderhouden via de chatgroep van dit account. 

• Is dit de enige vorm van communicatie? 
Nee, je ontvangt tevens wekelijks een e-mail met informatie over de producten in de ontvangen box. 

• Hoe vaak ontvang ik nog een betaallink als ik niet betaal? 
Ik verstuur maandelijks de vrijblijvende betaallink voor de box van de maand daarna. Zodra jij 3 maanden achter elkaar geen box besteld ga ik ervan uit dat jij geen box meer wenst te bestellen en zal ik stoppen met het versturen van de betaallink.
Je kunt uiteraard op een later moment gewoon weer een box te bestellen via de website als je dat wilt. Graag zelfs. 

• Kan ik het aangeven als ik geen betaallink meer wil ontvangen? 
Natuurlijk kan dat! 
Weet jij al eerder dat jij geen box meer wenst te bestellen mag je reageren op de ontvangen mail en dit aangeven. Dan haal ik je direct van de mailinglijst. 

• Heb je aanvullende vragen? 
Benader me via Sociale media, stuur me een appje (06-24381097) of een e-mail (info@jsol.nl) en ik help je graag verder.

 


                 

• Jouw product in één van de Groei&Bloei boxen?
Ben jij een ondernemer en wil je graag deel uitmaken van een van de boxen. 
Mail me dan rechtstreeks via info@jsol.nl of vul het contactformulier in zodat we de mogelijkheden samen kunnen bespreken.